09 فروردین 1403 | ١٨ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 203351

16 اسفند 1401 10:33

بازدید: 609

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در این نظام الهی، مبنای کار ، خدمت بی‌منت به مردم «این ولی‌نعمت»های ایستاده در مقابل فتنه‌هاست.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا: با تغییر شکل امنیت و ناامنی ، ویژگی‌های عوامل محافظ امنیت هم دچار تغییرات شکلی، اسمی و عملکردی می‌شود . اما آنچه هرگز تغییر نمی‌کند تعهد و پایبندی به اصول و آرمان‌هایی است که حافظان امنیت به پای آن ایستاده‌اند.

 سربازی حضرت صاحب الزمان(عج) آرمان و هدفی است که شاکله ذهنی، اعتقادی و عملکردی حافظان امنیت را در نظام جمهوری اسلامی ایران ،تشکیل می‌دهد.

سربازان گمنام امام زمان (عج) با عهد و پیمانی که با نائب ایشان ولی امر مسلمین بسته‌اند، نه با دولت‌ها کاری دارند و نه با سازمان‌های اداری، آنها دل را به ولایت سپرده‌اند و تا پای جان بر این عهد و پیمان مانده‌اند.

از سوی دیگر، از آنجا که در این نظام الهی، مبنای کار ، خدمت بی منت به مردم «این ولی نعمت»های ایستاده در مقابل فتنه‌هاست ، عوامل امنیتی نیز همه تلاش خود را می کنند ، تا خدشه ای به آسایش و آرامش این مردم وفادار به انقلاب اسلامی وارد نشود.

همین امر باعث شده که ، سازمان های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران { مردم پایه } باشند . در واقع این مردم هستند که ، هر کجا احساس خطر کنند مراتب را با فرزندان خود در سیستم امنیتی به اشتراک  می گذارند.

در طول ۴۴ سال عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی همواره مردم بودند که با احساس مسئولیت و درک بالای خود ، سربازان گمنام امام زمان( عج) را در جریان اخبار و اطلاعات محیط اطراف خود گذاشته اند.

یکی از دلائلی که باعث شده ، توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی خیلی زود شناسایی و خنثي شده همین ارتباط تنگاتنگ بین مردم و سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران عزیز بوده است.

تداوم سربازی گمنام امام زمان ( عج) افتخار عظیمی است که در دوره حاضر نصیب فرزندان مردم انقلابی ایران در سازمان‌های  اطلاعاتي و امنیتی شده است.

امروز به لطف خون شهیدان دفاع مقدس ، مدافعان حرم و مدافعان امنیت و تعهد و پایبندی فرزندان‌مان در دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی ، دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در همه زمینه‌ها طعم تلخ شکست را چشیده اند .

ورود کشورهای استکباری و صهیونیسم جهانی به فاز《 جنگ ترکیبی و شناختی 》پیش از همه حکایت از شکست مفتضحانه آنان در نبرد نظامی ، امنیتی و.... در داخل  و خارج از مرزهای کشور عزیزمان ایران دارد .

بکارگیری از سلبریتی‌های پرادعا ، شخصیتهای سیاسی شکست خورده ، فعالان رسانه ای خودفروخته و ... تنها یک هدف را دنبال می کند و آن هم ایجاد فاصله بین مردم و نظام ، مردم و سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی و رودررو قرار دادن مردم با نظام است ، توطئه خطرناکی که هدف غایی و نهایی آن فروپاشی از درون نظام است.

با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی ، بصیرت و آگاهی مردم و پیوند زیبای《 مردم و سربازان گمنام امام زمان (عج)》این فصل از کتاب فتنه نیز افشا شده و عوامل فتنه انگیز نیز شناسایی و تنبيه خواهند شد.

کشوری که سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی اش خود را سرباز گمنام امام زمان (عج) می دانند و پیوند بین مردم و نظام حاکم مستحکم و پایدار ، پشت بی شرافت ترین دشمنان را که دست به رذیلانه ترین اقدامات ضدامنیتی با نام  ( خرابکاری شرافتمندانه ) در محیطهای دانش آموزی و خصوصا بین دختران دانش‌آموز انجام می زنند ، را به خاک خواهد مالید .

ضمن تبریک میلاد با سعادت قطب عالم امکان حضرت حجت ابن الحسن امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام آن امام حاضر و زنده به همه مردم شریف ایران اسلامی ، برای برادران و خواهران و فرزندان‌مان در سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.
《 وَمَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزيزِ الحَكيمِ 》

#محمد_دیلم_کتولی
#فعال_رسانه_گلستان

انتهای پیام/


نظرات