10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 203356

20 اسفند 1401 08:19

بازدید: 548

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

ثبت یک کارنامه پرافتخار معنوی در سال 1401؛ 1650

مسئول بسیج دانشجویی سپاه نینوا گفت: ۹ کاروان دانشجویی در قالب ۳۶ اتوبوس و ۱۶۵۰ زائر دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه‌های استان به راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا: سرهنگ پاسدار جواد فرامرزی با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور اظهار کرد: از جمله امورات و برنامه مهم بسیج دانشجویی برنامه فاخر و فرهنگی اردوهای راهیان نور دانشجویی می باشد که با حضور دانشجویان عزیز در یادمان های ۸ ساله دوران دفاع مقدس در استان خوزستان محقق می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه نینوای استان گلستان در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: مقام معظم رهبری فرمودند تا زمانی که در کشور ما فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ کار و روحیه جهادی، علاقه‌مند و رهرو داشته باشد و این دو پرچم در کشور در اهتزاز باشند به کشور آسیب جدی وارد نمی شود.

فرامرزی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت و کار و روحیه جهادی دو مقوله ای است که در بسیج دانشجویی مورد توجه و اهتمام جدی قرار گرفته است، از جمله امورات و برنامه مهم در این راستا برنامه فاخر و فرهنگی اردوهای راهیان نور دانشجویی می باشد که با حضور دانشجویان عزیز در یادمان های ۸ ساله دوران دفاع مقدس در استان خوزستان محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ با همت و تلاشی که در مجموعه دانشگاه های استان گلستان، مسئولین و معاونت های فرهنگی این دانشگاه ها رقم خورد ما به این موضوع نائل شدیم که با اعزام ۹ کاروان دانشجویی در قالب ۳۶ اتوبوس و ۱۶۵۰ نفر زائر دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه‌های مختلف سراسر استان بتوانیم یک کارنامه پر افتخار و درخشان را در راهیان نور سال ۱۴۰۱ به ثمر نشانده باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه نینوای استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: انشاالله که دانشجویان عزیز ما با حضور در این مناطق که در سال جاری از اهمیت بیشتری برخوردار بود خودسازی و بصیرت عمیق پیدا کنند و در محیط‌های دانشگاهی و خانواده و محل خود شاهد نقش آفرینی و حضور موثر این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/


نظرات