10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 203553

07 خرداد 1402 10:32

بازدید: 334

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده انتظامی آق قلا:

فرمانده انتظامی آق قلا گفت: عامل چاقوکشی منجر به جرح یکی از شهروندان در حوزه انتظامی آق قلا دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش سرویس حوادث رادکانا: سرهنگ سعید مارزلو شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در آق قلا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آق قلا افزود: مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر و طی بررسی انجام شده مشخص شد فردی به وسیله سلاح سرد، یک نفر از شهروندان را مجروح کرده و از محل متواری می‌شود.

وی گفت: فرد مصدوم با کمک شهروندان و عوامل امدادی در کوتاه‌ترین زمان برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

مارزلو اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهم را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم انگیزه خود را از انجام این عمل مجرمانه اختلافات قبلی اعلام کرده‌اند، عنوان کرد: عامل چاقوکشی پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آق قلا گفت: پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و یا مجرمانه را به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

انتهای پیام/


نظرات