10 فروردین 1403 | ١٩ رمضان ١٤٤٥

شناسه: 203555

08 خرداد 1402 10:00

بازدید: 488

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس مخابرات شهرستان کردکوی خبر داد:

رئیس مخابرات شهرستان کردکوی گفت: درصدد رفع قطع تلفن ثابت و اینترنت مخابرات روستای قلندرآیش و دیگر نقاط شهرستان کردکوی هستیم.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا: خبری پیرامون قطع ۲۰ روزه تلفن ثابت و اینترنت مخابرات به دلیل سرقت سیم و کابل در پیج خبری و مردمی رادکانا منتشر شده بود.

پس از انتشار این خبر بواسطه پیام های ارسالی مخاطبین متوجه قطع تلفن ثابت و اینترنت مخابرات در بخش های دیگر شهرستان کردکوی آن هم به دلیل سرقت سیم و کابل شدیم.

حسین صابری در این باره در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ۸۰ درصد قطع تلفن ثابت و اینترنت مخابرات در نقاط مختلف شهرستان کردکوی به دلیل سرقت سیم و کابل های مخابراتی اتفاق می افتد.

وی افزود: ۲۰ درصد قطعی های تلفن ثابت و اینترنت به دلیل خرابی های سیستمی است که پس از اعلام خرابی بلافاصله توسط مأموران فنی مخابرات رفع می شود.

رئیس مخابرات شهرستان کردکوی اظهار کرد: سرقت های پی در پی و بی امان سارقان هزینه های سنگینی بر دوش مخابرات گذاشته لذا هزینه هایی که باید صرف بروزرسانی امکانات و تجهیزات مخابراتی شود، صرف خرید سیم و کابل های سرقتی می شود.

صابری تصریح کرد: در هر سرقت سیم و کابل باید به سختی با هزینه های سرسام آور کابل های جایگزین را تهیه کنیم لذا گاهی اوقات به دلیل هزینه های سنگین و کمبود بودجه، تلفن ثابت و اینترنت منطقه ای مدتها در خاموشی بسر برد.

وی بیان کرد: درصدد رفع قطع تلفن ثابت و اینترنت مخابرات روستای قلندرآیش و دیگر نقاط شهرستان کردکوی هستیم.

انتهای پیام/


نظرات