01 خرداد 1403 | ١٣ ذو القعدة ١٤٤٥

شناسه: 205574

12 آذر 1402 10:31

بازدید: 294

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

گلستان به شمیم شهید مدافع حرم معطر شد؛

پیکر پاک شهید مدافع حرم «غلامعلی تولی» بعد از یک دهه دوری از وطن وارد گلستان شد و امروز در سنگرهای علم و دانش پیام بزرگی برای نسل جوان دانشگاهی داشت.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا، مسافر بهشت بعد از یک دهه دوری با استقبال باشکوه مردم شهیدپرور و ولایتمدار گلستان وارد این خطه لاله‌خیز شد، شهید «غلامعلی تولی» یک روز با لباس سبز پاسداری برای دفاع از این آب و خاک وارد میدان شد و روزی هم که بر خود تکلیف دید تا خارج از مرزهای کشور به دفاع از انقلاب اسلامی بپردازد جزو نخستین نفراتی بود که به سوریه اعزام شد و مشق عشق را به زیبایی ترسیم کرد پیکر این شهید عزیز ۱۱ سال تمام در غربت ماند و حالا سرافرازتر از همیشه وارد گلستان شد.

شهیدی که با آغوش باز تمام شهرهای گلستان همراه شد و مردم شهیدپرور این خطه شمالی تمام قد به احترام این شهید عزیز ایستادند و نشان دادند که در اطاعت از ولایت و حرکت در مسیر ایثار و شهادت کم نخواهند گذاشت که مصداق آن در شهرهای مینودشت، گالیکش، آزادشهر، علی‌آبادکتول و ... به زیبایی نمایان شد.

امروز هم پیکر شهید تولی در سنگرهای علم و دانش یک پیام بزرگ برای نسل جوان دانشگاهی داشت که درس مقاومت رمز پیروزی است، ساعت هشت صبح امروز پیکر این شهید عزیز وارد دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان شد و با استقبال خوب جامعه دانشگاهی عطر ایثار و شهادت در دانشگاه پیچید و قرار است ساعت ۱۰ صبح امروز مهمان دانشگاهیان واحد آزاد اسلامی گرگان شود.

حضور شهید تولی در این ایام را نباید ساده گرفت بلکه پیام شهید باید به درستی درک شود او برای مردم، مسئولان و جامعه دانشگاهی حرف‌های زیادی دارد که اگر آن را درک کنیم نقشه راه عاقبت‌بخیری است.     

 

انتهای پیام/

منبع خبر : رادکانا

نظرات