08 اردیبهشت 1403 | ١٨ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202459

11 تیر 1401 16:47

بازدید: 400

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دشمنان ایران اسلامی در پی تضعیف بنیان خانواده هستند / امسال ۹۰ سری جهیزیه بین زوج های جوان توزیع میکنیم

سردار ملک شاهکوهی: معاونت اجتماعی سپاه نینوا امسال ۹۰ سری جهیزیه با برگزاری مراسم ازدواج آسان به زوج های گلستانی توزیع خواهد کرد و ۱۶۰ زندانی جرائم غیرعمد را به آغوش خانواده بازخواهد گرداند.

به گزارش رادکانا؛سردارعلی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا  در مراسم ازدواج آسان ۱۰ زوج در شهرستان آزادشهر گفت: یکی از معجزات و نشانه های عظمت الهی این است که خداوند متعال همه چیز را در عالم زوج آفریده است و در قرآن تاکید نموده ازدواج مایه آرامش بشر است. 

وی افزود: عزیزان، شما همچون فرزندان من هستید و من به عنوان یک پدر به شما توصیه میکنم در زندگی با یکدیگر سازش و گذشت داشته و در مواجهه با مشکلات صبر پیشه کنید و باور داشته باشید خداوند صابران را دوست دارد.

فرمانده سپاه نینوا اظهار داشت: دشمنان ما در پی تضعیف بنیان خانواده ایرانی - اسلامی هستند و سالهاست که به لجن کشیدن جایگاه مادری در خانواده ها را دنبال می کنند.

 ملک شاهکوهی عنوان کرد: از شما عزیزان میخواهم سعی کنید در زندگی مشترک با الگوگیری از زندگی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با یکدیگر رفتار کنید تا مزه سعادت و خوشبختی را راحت تر بچشید.

وی در پایان تصریح کرد: معاونت اجتماعی سپاه نینوا امسال ۹۰ سری جهیزیه با برگزاری مراسم ازدواج آسان به زوج های گلستانی توزیع خواهد کرد و ۱۶۰ زندانی جرائم غیرعمد را به آغوش خانواده بازخواهد گرداند.

انتهای پیام/


نظرات