14 اردیبهشت 1403 | ٢٤ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206235

31 فروردین 1403 20:34

بازدید: 62

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه کردکوی:

سید محمد دلبری گفت : اسرائیل که در میدان و دیپلماسی شکست خورده است سعی می‌کند از حربه رسانه‌ای و جنگ شناختی و شلیک موشک مجازی دست به ایران هراسی و فارسی هراسی و شیعه هراسی بزند

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا؛ نماز جمعه این هفته شهرستان کردکوی به امامت حجت‌ الاسلام والمسلمین سید محمد دلبری اقامه گردید. 

 

امام جمعه کردکوی گفت: چهار چیز است که به هر کس داده شود خیر دنیا و آخرت به او داده شده است اول راستگویی دوم امانت داری سوم حلال خوری چهارم خوش اخلاقی می‌باشد.

 

دلبری در ادامه بحث اخلاق داد و ستد هشتمین مورد از آداب و شرایط موقع تجارت را برخورد مناسب با طرف معامله دانست و گفت: نیکی و خوشرویی با خریداران و آسان گیری در داد و ستد دارای اثرات مثبت اقتصادی و اخلاقی است که آموزه‌های دینی بر آن انگشت نهاده‌اند.

 

وی در ادامه افزود : پیامبر خدا(ص) فرموده است خداوند برکت دهد به کسی که در داد و ستد و پرداخت و دریافت آسان گیرد و آسان گیری از راه‌های درآمدزایی است بنابراین نیکی و خوشرویی عامل کسب درآمد بیشتر و برکت است و باعث جذب مشتری بیشتر و رونق داد و ستد می‌گردد به ویژه آنگاه که با پرهیز از دروغ و خیانت نیز همراه گردد. 

 

امام جمعه کردکوی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ گفت: تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود ، امروز بحمدالله به مثابه شجره طیبه‌ای است که اصلش ثابت و فرعش در آسمان است و با حضور با برکت و مخلصانه خود در عرصه‌های گوناگون مورد نیاز کشور به یک نیروی نظامی، امنیتی، سازمانی اطلاعاتی، فرهنگی ، خدمت رسانی کارآمد و خستگی ناپذیر برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

 

وی در ادامه افزود: پاسداران انقلاب اسلامی در این راه چنان از خود ایثار فداکاری و رشادت به خرج دادند که امام (ره) پس از گذشت دو سال از تشکیل آن فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود. 

 

امام جمعه کردکوی در خصوص حمله موشکی ایران به رژیم صهیونسیتی گفت:حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی تنبیهی و اولین سیلی بود که توسط نیروهای مسلح کشورمان به ویژه سپاه بر صورت نحس این غده سرطانی نواخته شد که بسیار به جا و شجاعانه و با اقتدار و عزت آفرین برای ما و جهان اسلام بود، لذا از زحمات همه این دلاور مردان کشورمان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

دلبری گفت: یکی از شگفتی‌های عملیات وعده صادق این بود که احدی از مسئولان و فرماندهان و اعضای هیئت دولت و کسانی که در شورای امنیت ملی هستند هیچ کدام نگفتند نزنید بلکه همه می‌گفتند بزنیم و خودمان هم بزنیم این در حالیست که اگر دولت قبلی و وزیر امور خارجه‌اش بود معلوم نبود که چه بر سر ما و کشور ما می‌آمد. 

 

وی افزود: اسرائیل که در میدان و دیپلماسی شکست خورده است سعی می‌کند از حربه رسانه‌ای و جنگ شناختی و شلیک موشک مجازی دست به ایران هراسی و فارسی هراسی و شیعه هراسی بزند و مردم ما خیلی بصیرت دارند هوشیارند و فریب این حقه‌های کثیف را نمی‌خورند.

 

وی به مناسبت افتتاح حساب ۱۰۰ امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اجرای طرح هادی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی و اهدای سند مالکیت به آنان و احداث مسکن مورد نیاز از مواردی است که در قالب طرح ملی مسکن انجام شده است.

 

دلبری امام جمعه کردکوی به هفته سلامت که با شعار سلامت خانواده‌ها با مشارکت مردمی است اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه پزشک خانواده شهری برنامه بسیار خوبی بود که اجرایی شد و همچنین ادامه دارد و مردم هم در قالب سفیر سلامت با این عزیزان همکاری داشته باشند.

 

وی در خاتمه راجع به طرح جامع  عفاف و حجاب  ،ضمن تشکر از عزیزان نیروی انتظامی گفت: همه دستگاه‌های مربوطه پای کار بیایند و به صورت گروهی این واجب الهی را با تذکر لسانی زنده کنند.

 

انتهای پیام/ک


نظرات