07 اردیبهشت 1403 | ١٧ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 202868

06 شهریور 1401 09:58

بازدید: 521

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز به مناسبت سوم شهریور سالروز تاسیس دانشگاه آزاد بندرگز خبر داد:

به مناسبت سوم شهرور ماه سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگزدکتر مجید محمدنژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز بزرگترین مجتمع علمی و پژوهشی در غرب گلستان و شرق استان مازتدران می باشد.

 به گزارش رادکانا؛ به مناسبت سوم شهرور ماه سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز مجید محمد نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز بزرگترین مجتمع علمی و پژوهشی در غرب گلستان و شرق استان مازندران می باشد.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار و روز کارمند و سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز  در سال ۱۳۸۳ اظهار کرد :به همت مردم و مسئولین وقت با ۲۱۷ ودانشجویان مشغول بکار شد و اینک با گدشت ۱۸ سال ازسالروز تاسیس توانسته است از لحاط کیفی و کمی و زیبایی با ۱۷۰۰ دانشجو و ۳۶۰ هزار متر مربع فضا و ۳۰ عضو تمام وقت و ۱۰۰ عضو مدعو به عنوان یک نهاد علمی در حال نقش آفرینی می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در ادامه گفت :رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی تنها رشته علمی در گلستان در این دانشگاه فعال می باشد.

وی افزود:اساتید هر کدام دارای اتاق خاص می باشند  و تمامی کلاسها دارای استاندارهای آموزشی می باشد.

وی افزود:در بحث پژوهشی نزدیک به ۶۹ مقاله پزوهشی خارج از کشور و ۱۵۰ مقاله ملی و ۷۰ مقاله در همایش های بین المللی  و ۵ طرح برون دانشگاهی و نزدیک به ۳۰ جلد کتاب تالیف یا ترجمه و تعداد ۲۳ همایش در سطح منطقه ای و کشوری در این دانشگاه برگزار می باشد.

وی همچنین از برگزاری  همایش برق و کامپیوتر در اردبیهشت ۱۴۰۲ در دانشگاه خبرداد.

وی گفت ،: ۲۱ کارگاه علمی با تجهیزات  پیشرفته  دارد.

محمد نژاد در ادامه گفت :برای رفاه دانشجویان از بوفه و انتشارات و دفتر مشاوره با اساتید متخصص  و مشاوره طلاق و اعتیاد  و صندوق رفاه دانشجویی داریم.

وی از صندوق دانشجویی ارائه وام به  بیش ۹۲۶میلیون تومان به دانشجویان پرداخت شده است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز  همچنین گفت : برای رفاه دانشجویان بزرگترین سوله ورزشی و پارک تفریحی در استان در این دانشگاه قرار دارد.

وی افزود:یکی از ویژگی های بارزاین دانشگاه  بروز رسانی مدرک تحصیلی در عرصه ۲۴ ساعت صادر می شود.

محمد نژاد سپس گفت : این دانشگاه چندین عنوان فرهنگی در بین ۵۲ دانشگاه همطراز رتبه اول را دارا می می باشد.

وی در ادامه خاطرنشانکرد: تمامی بدهی های تاسیس دانشگاه و پیمانکاران بطور کامل پرداخت شد. و در نظام رتبه بندی۲۶ گانه بعد از گنبد رتبه دوم را کسب کرده و رتبه ۱۲ کشوری قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز سپس تاکید کرد: افق کار ما رسیدن به ظرفیت ۲هزار دانشجو در دانشگاه می باشیم .

وی گفت : با بودجه یک میلیاردتومانی توانستیم مرکز رفاهی نگهبانی و سوئیت مهمانسرا را به مناسبت هفته دولت به بهرداری برسیم .

وی تصریح کرد:دوباب مدرسه سما در شهرستان فعال و بیش از ۳۵۰ دانش آموز در بخش پسران داریم و الان مدرسه دخترانه ومهدکودک نیز یکسال می باشد که راه اندازی شده است .

وی در خاتمه گفت این دانشگاه سرمایه علمی و آموزشی برای شهرستان بندرگز است.

انتهای پیام/


نظرات