07 اردیبهشت 1403 | ١٧ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 203209

09 بهمن 1401 11:53

بازدید: 425

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون سیاسی سپاه نینوا استان گلستان بر لزوم تقویت سواد رسانه در بین آحاد مردم گفت: «سواد رسانه» خنثی‌کننده جنگ روانی دشمن است.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا؛ علی خالقی امروز در جمع بسیجیان و کارکنان شهرداری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: هدف دشمن تمرکز بر روی نقاط قوت است، آن نقاط قوت شامل غیرت خانوادگی، وحدت ملی و قدرت معنویت ماست.

وی افزود: جوانان و نوجوانان بدون گواهینامه و سواد رسانه وارد فضای مجازی نشوند، پیام‌رسان‌های خارجی دارای هوش مصنوعی است که هدف آن تغییر هویت شما در ابعاد مختلف است.

معاون سیاسی سپاه نینوا استان گلستان گفت: کار دشمن بسیار ظریف است و در مرحله اول نمی‌گوید زنان در ایران در حال کشتن هستند بلکه به صورت قطره چکانی رگبار دروغ را به ذهن مخاطب القاء می‌کنند.

خالقی تصریح کرد: در اغتشاشات شاهد بودیم کسی که مسخ اطلاعاتی فضای مجازی شده بود دیگر قدمی به سمت کسب علم تخصصی و سواد رسانه حرکت نکرده و با همان القاهای بدون سند دشمن کار انجام می‌داده است.

معاون سیاسی سپاه نینوا خاطر نشان کرد: هدف دشمن تمرکز بر روی نقاط قوت است، آن نقاط قوت شامل غیرت خانوادگی، وحدت ملی و قدرت معنویت است، دشمن مقدسات ما از روحانیت، قرآن، ولایت و ... را هدف قرار داده است.

خالقی افزود: تحقق اهداف دشمن در فضای مجازی به علت عدم سواد رسانه جوانان و نوجوانان ماست، هوش مصنوعی طراحی شده بر روی اینستاگرام و توییتر الگوریتم تحریک شهوت و خشونت است، تولید و گسترش شهوت و عصبیت جامعه توسط این دو نرم افزار برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/


نظرات