07 اردیبهشت 1403 | ١٧ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 203523

28 اردیبهشت 1402 10:18

بازدید: 648

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بخشی از وصیت شهید رضایی:

شهید حسین رضایی در وصیت خود نوشت: صبر و استقامت را پيشه کنيد و با صبر و خطابه اسلام را دشمن اسلام را به مردم به شناسانيد.

به گزارش سرویس ایثار و شهادت رادکانا: شهید «حسین رضایی»، هفتم تیر، ۱۳۴۴، در روستای‌یانه سر از توابع شهرستان بهشهر به دنیا آمد. پدرش نورالله و مادرش رقیه نام داشت. در حوزه علمیه به فراگیری علوم دینی پرداخت. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیستم اردیبهشــت، ۱۳۶۱با سمت مبلغ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای امامزاده عبدالله شهرستان گرگان واقع است. او را شیخحسین نیز مینامیدند.
درود و صلوات بر خاتم انبیاء حضرت محمد (ص) و سلام بر امام زمان(عج) و درود بر شهیدان اسلام و سلام بر سلحشوران جبهه‌های نور علیه ظلمت.

پدر، مادر و همسر و برادران و خواهران اکنون همانطور که آگاهید کافران و منافقان بر کشور و مسلمانان تاختند و باید بنا به فرموده امام که فرموده خداوند بزرگ است. از اسلام دفاع کنیم و بر کافران بتازیم و آنان را به حکم خداوند از بین ببریم تا دیگر فتنه نکنند.

اکنون بر خود واجب دانستم که از اسلام دفاع کنم در جبهه‌ها حاضر شوم و با کافران و منافقان جهاد کنم. و وظیفه خود را انجام دهم. جبهه‌ها دانشگاهی است که معلم آن امام حسین (ع) و کتاب او قرآن است و نتیجه آن به خدا پیوستن است که لیاقت و سعادت می‌خواهد.

اکنون که لیاقت مهمانی خدا را پیدا کردم به شما عرض می‌کنم که صبر و استقامت را پیشه کنید و با صبر و خطابه اسلام را دشمن اسلام را به مردم به‌شناسانید تا آنان که در خواب غفلت هستند بیدار شوند و حتی را قبول کنند.

فرزند عزیزم محمد و حمزه به شما می‌گویم که برای اسلام همیشه کار کنید و مرضیه و راضیه فرزندان عزیزم چون زینب در آینده برای اسلام باشید و همسرم فرزندانم را اسلامی و الهی تربیت کنید و به دانش آموزانم می‌گویم که برای آینده اسلام باید شخص مفیدی باشید و آن هم با درس خواندن میسر است. همه شما را عرض می‌کنم دست از امام و جبهه‌ها برندارید که مایه حیات ما و ممات دشمنان است. والسلام
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) خمینی را نگهدار
منبع معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید گلستان/ پرونده فرهنگی شهدا

انتهای پیام/


نظرات