08 اردیبهشت 1403 | ١٨ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 203534

30 اردیبهشت 1402 09:32

بازدید: 440

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سرقت سیم و کابل بلای جان مشترکین و مخابرات:

در حدود ۲۰ روز است که به دلیل سرقت سیم و کابل مخابراتی، تلفن ثابت و اینترنت مخابرات در روستای قلندرآیش از توابع شهرستان کردکوی قطع می باشد.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا: این روزها بسیار شاهد اخبار مربوط به سرقت سیم و کابل مخابراتی و برقی در نقاط مختلف کشور هستیم.

سارقان در هر کوی و برزنی به جان سیم و کابل های مخابراتی و برق افتاده و خسارت سنگینی بر پیکره مخابرات و شرکت توزیع نیروی برق وارد می کنند.

در کنار خسارت سنگین بر تجهیزات مخابراتی و برقی از خسارت وارده بر مشترکین تلفن ثابت، اینترنت مخابرات و لوازم برقی مردم نباید غافل شویم.

همواره اخباری پیرامون دستگیری سارقان سیم و کابل مخابراتی و برقی در فضای مجازی به چشم می خورد، سارقانی که از چشمان تیزبین نیروی انتظامی در امان نمی مانند و دستگیر می شوند.

با تمام این تفاسیر در حدود ۲۰ روزه که به دلیل سرقت سیم و کابل مخابراتی، تلفن ثابت و اینترنت مخابرات در روستای قلندرآیش از توابع شهرستان کردکوی قطع می باشد.

۲۰ روز قطع اینترنت مخابراتی و تلفن ثابت می تواند با آرامش و آسایش مردم بازی کند و باعث ضرر و زیان آنان شود.

هر چند تامین چندباره سیم و کابل به دلیل سرقت های سرسام آور برای مخابرات بسیار بسیار سنگین و گران تمام می شود لذا به همین منظور شاید مشترکین مدتها در قطعی و خاموشی بسر برند.

امیدواریم پس از گذشت ۲۰ روز مخابرات شهرستان کردکوی برای رفع این قطعی اقدام کند تا مشترکین بیشتر از این متحمل ضرر و زیان نشوند.

انتهای پیام/


نظرات