08 اردیبهشت 1403 | ١٨ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 205480

29 آبان 1402 19:12

بازدید: 286

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

طی پیامی:

فرشته ترک فرماندار کردکوی طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

به گزارش رادکانا، فرشته ترک فرماندار کردکوی طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفت 

متن پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

بسيج بازوي توانمند جمهوري اسلامي ایران در پيشرفت و اقتدار كشور است که در اذهان جامعه ، الگوي اخلاص ، پاكي و فداكاري است و بايد حافظ دستاوردهاي ارزشی انقلاب اسلامی باشد. امام خميني(ره) ، معمار بزرگ انقلاب بسيج را بنيان نهاد تا در دفاع مقدس مقابل دشمن ، پيروزي را به ارمغان آورد و اين موهبت الهی مرهون نيروي اخلاص و ايمان بسيجيان بود.

امروز بسيج تجمع باشكوهي از وحدت ، همدلي و يكپارچگي است كه جامعه را به سمت ارزش هاي متعالي اسلام رهنمون مي كند و بر ماست تا با ترويج فرهنگ بسيجي در راستاي گسترش و تقويت روحيه فداكاري و ايثار ، مسير تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامي را هموار نماييم.

اينجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی ، پنجم آذر سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به فرماندهی معظم کل قوا ، ایثارگران ، جانبازان ، آزادگان ، خانواده های معظم شهداء و تمامي بسيجيان دريا دل و غیور شهرستان کردکوی تبريك عرض نموده و عزت و سربلندی و توفیقات روز افزون پاک سیرتان بسیجی را در دفاع و پاسداشت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، اندیشه های امام خمینی (ره) و منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

فرشته ترک فرماندار شهرستان کردکوی

انتهای پیام/ک


نظرات