08 اردیبهشت 1403 | ١٨ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 205751

18 آذر 1402 12:02

بازدید: 169

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون سیاسی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به انتقادات و گلایه های معلولان این استان گفت: مناسب سازی یکی از حقوق مهم شماست که بهزیستی به صورت جدی پیگیری می کند.

به گزارش رادکانا، سیدعلی مهاجر، صبح شنبه در همایش گرامی‌داشت روز معلولان استان به‌مناسبت هفته معلولان اظهار کرد: روز معلولان روز توجه به توان‌مندی‌های این قشر و یادآوری وظایف مسؤولان و دیگران نسبت به آن‌ها است. قطعاً تلاش‌های زیادی تا کنون انجام شده است اما کافی نیست و حق شما ادا نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب کارهای بسیاری باید صورت بگیرد، در دولت مردمی تلاش می‌کنیم با کار جهادی عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم و حتماً هم‌راهی و کمک شما در این مسیر لازم و ضروری است.

وی یادآور شد: انتقادات و مطالبات شما به حق بوده، یکی از حقوق مهم شما مناسب‌سازی است که بهزیستی به‌صورت جدی پیگیری می‌کند و ما نیز برای تحقق این مهم در کنار بهزیستی خواهیم بود.

گفتنی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در حاشیه این مراسم ضمن ملاقات چهره به چهره با معلولان از نمایشگاه دستاوردهای این قشر بازدید کرد.


انتهای پیام/ک


نظرات