08 اردیبهشت 1403 | ١٨ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 205859

27 آذر 1402 23:54

بازدید: 276

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: حضور در اتتخابات مظهر جمهوریت و تجلی اراده ملت است و مردم ایران دشمن را با حضور حماسی ناکام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «رادکانا» ؛ سردار سیدموسی حسینی امشب در بیستمین یادواره ۴۲ شهید روستای یساقی اظهار کرد: یادواره شهدای مجلس سوگ و عزا نیست بلکه مجلس روایت رشادت‌ها و فتوحات عزت و سرافرازی است،یادواره‌های شهدا میقات است که در آن با آرمان های شهدا تجدید پیمان می‌شود.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: در یادواره شهدا فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورایی، فرهنگ علوی و فرهنگ فاطمی، سینه‌به‌سینه منتقل می‌شود، در یادواره‌های شهدا باید گفت انتظار یعنی چه؟ اینکه مادر شهید مفقود الاثر سالیان سال چشم انتظار فرزندش است و یا فرزندانی که سالیان سال چشم انتظار پدران خود ماندند اما همچنان این چشم انتظاری پایان نیافته است.

 

حسینی با اشاره به اینکه باید دلتنگی فرزندان شهدا باید در یادواره های شهدا بیان شود، افزود: در چنین مراسماتی باید بیان کنیم که شهدا وصیت کردند، شهید اهل سنت می‌گوید بر من نگریید بلکه برای شهدا بگریید، شهدا سفارش کردند به اینکه اگر منتظرید باید به گونه‌ای رفتار کنید که دشمن از رفتار ما شاد نشوند.

 

وی ابراز داشت. شهدا گفتند راه نجات قرآن و ائمه اطهار(ع) است، فرزندان خود را به یادواره‌های شهدا می‌آوریم تا پیوند مستحکمی بین نسل جدید انقلاب با نسل اول انقلاب ایجاد کنیم.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا متذکر شد: اساسا حماس با طوفان الاقصی هویت و ماهیت و موجودیت رژیم صهیونیستی را در اضمحلال و سقوط تسری کرد، تاریخ ثابت کرد که هر شخصیت و کشوری در تاریخ به آمریکایی‌ها دل بستد و به آنان پشت گرمی کرد آن شخصیت و کشور سقوط کرده است.

 

حسینی ابراز داشت: چهار ارتش کشورهای عربی با ارتش مسلح خود نتوانستند در مقابل رژیم صهیونیستی دوام پیدا بیاورد و ارتشی تا بن دندان مسلح امروز در مقابل یک گروه مقاومت اینگونه مفتضحانه شکست خورده است.

 

وی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی توسط فرزندان فلسیطین هم طرح‌ریزی و هم اجرا شده است، متذکر شد: بعد از طوفان الاقصی روز‌به‌روز به محبوبیت مظلومان فلسطین افزوده شده و از سویی دیگر بر نفرت دنیا از آمریکا و رژیم صهیونیستی اضافه شده است.

 

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز جغرافیای وحشت تغییر کرده و اگر مردم مظلوم فلسطین از صبح تا شب، شب تا صبح در وحشت به سر می‌بردند ، امروز وحشت به درون مرزهای ساختگی رژیم صهیونیستی منتقل شده است و امروز برای مقابله با جهان کفر و استکبار مجاهدت لازم است.

 

حسینی جهاد، مقاومت و ایستادگی را مراحل مجاهدت برشمرد و افزود: ما از مرحله جهاد و مقاومت عبور کردیم و دشمن توان مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد چون می‌داند آزموده را آزمودن خطاست چون به ایران قوی رسیدیم و امروز رزمندگان حماس و جبهه مقاومت به قله نگاه کرده و حرکت می‌کنند.

 

وی بیان کرد: صحنه نبرد ما با دشمنان ما تغییر کرده است، ما در مرحله ایستادگی هستیم در درون این ایستادگی نبرد اراده است و صحنه نبرد ما با دشمنان تغییر کرد و قطعا در انتخابات یک صحنه نبرد ما در تحمیل اراده است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: فرزندان شما قدرت ایدئولوژی را در اختیار دارند و با تلاشی که انجام می دهند در حوزه تکنولوژی هم قدرتمند هستند.

 

حسینی تاکید کرد: حضور در انتخابات مظهر جمهوریت و تجلی اراده ملت است و مردم ایران دشمن را با حضور حماسی ناکام می‌کنند.

 

وی گفت: با تمام مشکلاتی که وجود دارد، مسئولان باید پای کار باشند و خدمت بی‌منت را برای این مردم بی‌بدیل مجاهدت بدانند.

 

انتهای پیام/ک


نظرات