08 اردیبهشت 1403 | ١٨ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206067

21 بهمن 1402 10:41

بازدید: 222

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

«نوبت انتخاب»؛

فردا یکی از بزرگترین رزمایش‌های سیاسی ملت بزرگ ایران به تصویر کشیده می‌شود انگشتانی که آرمان‌های ۲۲ بهمن را در ۱۱ اسفند هم با مشارکت حداکثری مهر می‌کنند.

به گزارش رادکانا، بصیرت مردم ایران یکبار دیگر نقشه‌ دشمنان را با راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی خواهد کرد، فردا در یکی از بزرگترین رزمایش‌های سیاسی کشور اقتدار انقلاب اسلامی را به دنیا نشان می‌دهیم انگشتانی که آرمان‌های ۲۲ بهمن را در ۱۱ اسفند هم با مشارکت حداکثری مهر می‌کنند.

در میزگرد نوبت انتخاب به اهمیت مشارکت حداکثری خواهیم پرداخت، همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کردند، وظیفه خواص سنگین است. نتیجه غفلت خواص از وظیفه خود ضربه‌های سنگین تاریخی به ملت خواهد بود.

خواص می‌توانند در برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات نقش ایفا کنند، حضور پرشور در انتخابات، اقتدار ملی و اقتدار ملی، امنیت ملی را بوجود می‌آورد، مطمئناً انتخابات در داخل کشور هرچه پرشورتر صورت بگیرد قدرت ملی را بیشتر نشان می‌دهد.

 صلابت نظام اسلامی در گرو مشارکت حداکثری است

یک استاد دانشگاه با اشاره به اینکه مردم آگاه و بصیر ایران به ویژه مردم خوب استان گلستان ثابت کرده که همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده است، گفت: انتقادات نخبگان و مردم در فضای مجازی غالبا از سر دغدغه‌مندی و دلسوزی است اما همین مردم در روز نیاز پای کار انقلاب هستند.

مصیب عباسی نقش مردم را در انتخابات مهم خواند و افزود: یک نظام سیاسی پایدار در دنیای امروز به ارکان متعدد و ستون‌های استحکام‌بخشی چون مشارکت مردم در امور، حق انتخاب به‌ویژه انتخاب افراد اصلح از طریق صندوق رای و شرکت در انتخابات، حق و تکلیف نظارت بر رفتار و عملکرد مسئولان و حکمرانان و افشای مفاسد و امور خلاف قانون، حق آزادی بیان و حق دفاع از حاکمیت قانون و حقوق مردم و تکلیف اشاعه فرهنگ قانونی‌گرایی و سپاس‌گزاری از خدمات مؤثر مسئولان نیازمند است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: تکلیف حسن انجام کار در هنگامه اشتغال در هر منصب و هر جا و در هر زمان، تکلیف افزایش توانمندی و دانش تخصصی و تربیت نفسانی، فضایل اخلاقی و اجتماعی برای پیشرفت خانواده، سازمان، محل خدمت، جامعه و کشور، حق پذیرش مسئولیت اجتماعی و تبیین این رسالت در قبال هویت تمدنی و حق دانستن منظومه معرفتی حاکم بر کشور به لحاظ جهان‌بینی و ایدئولوژی و مکلف دانستن خود در شتاخت عمیق از آن و اظهارنظر و بیان انتفادات سازنده در تعالی منظومه معرفتی از دیگر ارکانی است که به استحکام بخشی یک نظام است.

عباسی، بها دادن به حق قانونی و تکلیف اجتماعی خود در تعیین سرنوشت از طریق شرکت در انتخابات ملی را مهم خواند و گفت: درک درست از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به‌ عنوان عنصر مؤثر در نظارت‌های اجتماعی و نشر مستند و دقیق‌ ایده‌ها و دیدگاه‌های خود نسبت به سیاست‌های عمومی و شیوه‌ها‌ی کشورداری و حق شناخت شگرد‌ها و روش‌های نوین رقبای تمدنی و دشمنان و دفاع هوشمندانه و پیشگیرانه و ظفرمندانه بر آنان از دیگر موضوعاتی است که باعث صلابت یک نظام می‌شود و باید به آن توجه کنیم.

نقش‌آفرینی مردم در میدان انتخابات

فرماندار گرگان از مردم خواست تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور داشته باشند و اقتدار انقلاب اسلامی را بار دیگر به رخ دنیا بکشند.

اسماعیل نادری با اشاره به حساسیت انتخابات این دوره از انقلاب اسلامی افزود: مسئولان تکلیف دارند که مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب و به رعایت اصل بی‌طرفی پایبند باشند.

وی تعداد شعبات در گرگان را ۲۶۴ شعبه برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات اسفند ماه عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با 45 سال اقتدار، عزت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی همواره خوش درخشیده است.

فرماندار گرگان با بیان اینکه هر کسی از هر طریق و تریبونی باید مردم را برای شرکت به انتخابات دعوت کند، توضیح داد: حضور حداکثری در انتخابات همان چیزی است که باعث عقب‌نشینی دشمن می‌شود، مردم بابصیرت و آگاه ما می‌دانند هر چقدر مشارکت آنها بیشتر باشد امنیت انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند.

نادری از مردم همیشه حاضر در صحنه خواست تا در انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نهایت دقت و توجه را داشته باشند و گفت: انتخاب افراد اصلح و متعهد می‌تواند راه حل عبور از مشکلات باشد.

مردم با مشارکت حداکثری روی دشمنان را سیاه می‌کنند

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه فجر گفت: برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد تبیینی و آگاهی‌بخشی باشد و نسل جدید بداند انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال چه فراز و نشیب‌هایی را طی کرده تا به این مرحله از اقتدار و بالندگی برسد.

سیده زهرا حسینی‌جبلی با بیان اینکه کمتر از یک ماه دیگر تا انتخابات باقی مانده است، افزود: تلاش‌ها باید با هدف امیدآفرینی باشد مشکلات حل‌شدنی است تعهد و تخصصی دو ویژگی مهمی است که باید در انتخاب افراد مدنظر باشد تا نتیه آن به نفع مردم و انقلاب اسلامی منتج شود.

وی با برشمردن ضرورت تبیین تاریخ شفاهی انقلاب اظهار کرد: حداقل کاری که در این ایام می‌توان انجام داد معرفی تاریخ انقلاب اسلامی است سپس می‌توان به ایثار، تلاش و جهادی که در آن زمان صورت گرفت پرداخت.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ادامه داد: اگر معرفی تاریخ صورت بگیرد به دور از هر جناح‌بندی و حاشیه‌سازی افراد با فکر باز به این مهم دست پیدا می‌کنند که چه شد این انقلاب بعد از این همه مدت دوام آورد و همین ماندگاری ۴۵ ساله حقانیت آن را اثبات می‌کند.

حسینی‌جبلی با بیان اینکه در مقاطعی پس از انقلاب شاهد فتنه‌ها و ماجراجویی‌هایی بودیم گفت: دشمنان در هر دوره ترفند و نقشه مربوط به آن زمان را برای مخاطبان می‌کشیدند که به لطف خدا تمام این فتنه‌ها نقش بر آب شد.

وی اظهار کرد: امسال مردم ما ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند در حالی که دشمن ادعا می‌کرد این انقلاب ۴۰ سالگی خود را نمی‌بیند، مردم در انتخابات امسال نیز بار دیگر روی دشمن را با مشارکت حداکثری خود سیاه می‌کنند.

انتهای پیام/ک


نظرات