08 اردیبهشت 1403 | ١٨ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206084

22 بهمن 1402 14:10

بازدید: 132

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: بر اساس تغییر معادلات سیاسی در منطقه و جهان، می‌توان گفت که دنیا در پیچ تاریخی تغییر قدرت است.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا ،حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی حماسی مردم گرگان در ۲۲ بهمن اظهار کرد: ایران به‌عنوان پنجمین قدرت تأثیرگذار در منطقه جایگاه خود را پیدا کرده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: مردم ما باتوجه‌به این جایگاه نقش خود را باید در این حرکت بزرگ انقلاب در عرصه داخلی، خارجی و بین‌المللی مشخص کنند.

 

سعیدی ابراز داشت: تلاش دولت برای کاهش تورم اشاره کرد و افزود: بانک جهانی سه هفته گذشته عنوان کرده ابران توانسته روند تورم را کنترل کند.

 

وی بیان کرد: نکته بعدی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و مسئله بعدی تحرک در حوزه ساخت مسکن بوده که باعث توقف قیمت مسکن شده است.

 

این مقام مسئول افزود: مقابله با فساد و ضدفساد بودن در دولت سیزدهم تردیدی نیست؛ ولی بستن گلوگاه‌های فساد باتوجه‌به مسائل گذشته زمان می‌برد.

 

سعیدی بیان کرد: دیپلماسی فعال در عرصه شرق و غرب از دیگر موضوعاتی است که باید به آن اشاره کنیم و نکته دیگر این است که دولت به معیشت مردم توجه دارد و تحریم یکی از چالش‌های پیشرو دولت است و یک مجلس قوی می‌تواند به دولت در این زمینه کمک کند.

 

وی افزود: دومین متغیری که با آن روبه‌رو هستیم تغییرات منطقه‌ای است، سیر گرایش به اسلام را در منطقه مشاهده می‌کنیم و پس از اتفاقات غزه این سیر صعودی شده است و تنها در فرانسه در چند هفته اخیر ۲۰ هزار نفر مسلمان شدند.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: تنها کشوری که صلاحیت دارد و می‌تواند این حرکت اسلامی و پیشرفته را مدیریت کند ایران است و نکته بعدی جنگ غزه است، یکی از پدیده‌های عصر ما عملیات حماس و جنگ غزه بود که پیامدهایی دارد.

 

سعیدی افزود: ارتش، سیستم اطلاعاتی، هراس و ایجاد وحشت و حمایت کشورهای دیگر که از ارکان‌های قدرت صهیونیست به شمار می‌رود پس از حمله حماس فروریخته است و این اتفاق پیامدهای بین‌المللی دارد و باعث تحولات در باب‌المندب و دریای سرخ شده است و یمن از این به بعد در منطقه تأثیرگذار است.

 

وی افزود: ایران باتوجه‌به حمایت خود از عملیات حماس توانسته قدرت خود و تأثیرگذاری در منطقه افزایش دهد و نکته بعدی خروج نیروهای آمریکا از منطقه است.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: ما در پیچ تاریخی تغییر قدرت قرار داریم و باید جایگاه خود را بدانیم، در تعجب هستم از عده‌ای که می‌گویند به دلیل معیشت در انتخابات شرکت نمی‌کنیم و سؤال من این است که آیا این نگاه درشان ملت انقلابی است و در مسیر حرکت به قله هستیم و در وسط مسیر کسی تسویه‌حساب نمی‌کند، این ملت دنبال ظهور امام‌زمان (عج) است، ما در بین مردم زندگی می‌کنیم و از مشکلات واقف هستیم؛ ولی آیا این مسئله باید مانع باشد.

 

سعیدی بیان کرد: جهان در دو جنگ مهم در دنیا درگیر است و ما نمی‌توانیم نسبت به مسئله غزه بی‌تفاوت باشیم و وظیفه داریم در برابر این معادلات بایستیم و این‌ها وظایفی است که به‌عنوان یک ملت اسلامی باید بدانیم.

 

وی افزود: جنگ غزه و روسیه و اوکراین پایان نیافته و ما باید مستحکم در این مسیر ایست کنیم، مردم گرگان، ملت ایران سه‌راه بیشتر ندارد، راه نخست جنگ و درگیری نظامی با آمریکا است که کسی این را توصیه نمی‌کند.

 

این مقام مسئول افزود: دومین مسئله تسلیم است و آن چیزی که از آن به‌عنوان دستاورد می‌دانیم مثل لیبی سوار کشتی کنیم و تقدیم آمریکایی کنیم که خط بطلانی به زحمت چهل و پنج‌ساله است و هیئت منه الذله که بخواهیم تسلیم این کشورها شویم.

 

سعیدی بیان کرد: راه سوم مقاومت در برابر استکبار است، ما با آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر فلسطین دعوا نداریم و آمریکا و صهیونیست دو هدف جهان‌گرایی و موعدگرایی دارند و با حضور حضرت مسیح معتقد هستند و ما نیز اعتقاد داریم آینده جهان باید در اختیار امام‌زمان (عج) باشد.

 

انتهای خبر/


نظرات