08 اردیبهشت 1403 | ١٨ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206097

01 اسفند 1402 11:09

بازدید: 256

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

کنشگر سیاسی و رسانه:

کنشگر سیاسی و رسانه استان گلستان گفت: نامزدها حرف‌های‌شان را منصفانه بزنند و از جاده انصاف خارج نشوند؛ زیرا وعده‌های محقق نشده برخی نمایندگان در ادوار گذشته انگیزه حضور در پای صندوق‌ها رأی را از برخی از مردم گرفته است.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا: محمدرضا بهرامی  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» درباره اخلاق نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: بر نامزدهای انتخاباتی فرض است تا در قول و فعل، اخلاق اسلامی را به منصه ظهور برسانند و از وعده و وعیدهای بی‌مورد و وعده‌هایی که امکان انجام آن برایشان وجود ندارد و در حیطه وظایف نمایندگی مجلس هم نیست، پرهیزکنند. 

وی افزود: نامزدها حرف‌های‌شان را منصفانه بزنند و از جاده انصاف خارج نشوند؛ زیرا وعده‌های محقق نشده برخی نمایندگان در دوره‌های گذشته انگیزه حضور در پای صندوق‌ها رأی را از برخی از مردم گرفته است، البته مردم ما راه و مسیر خودشان را با شناخت، دانایی و بصیرت انتخاب کرده‌اند.

کنشگر سیاسی و رسانه استان گلستان اظهار کرد: کاندیداها و هواداران آنها، اخلاق سیاسی و رفتار کرامتانه را در فرصت باقی مانده از انتخابات رعایت کنند پایبندی به آن موجب سلامت و امنیت انتخابات خواهد شد.

این فعال سیاسی بیان کرد: به نامزدها در این فرصت اندک توصیه می‌شود به جای تخریب یکدیگر، به نقد سازنده برنامه‌ها روی بیاورند و نسبت به معیشت مردم، آینده‌نگری روشن را ترسیم کنند.

بهرامی در پایان تاکید کرد: در این میان مردم باید تلاش کنند، در روز جمعه یازدهم اسفند کسانی را به خانه ملت بفرستند که اخلاق سیاسی در آنها بیشتر از سایر کاندیداها متجلی است چراکه اساسا یکی از مهم‌ترین مولفه‌های شناسایی کاندیدای اصلح، همین برخورداری از اخلاق انتخاباتی است.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات