08 اردیبهشت 1403 | ١٨ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206105

10 اسفند 1402 20:23

بازدید: 125

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

همزمان با سراسر کشور؛

استاندار گلستان گفت: تمام شعبات اخذ رای موظف هستند راس ساعت ۸ صبح ۱۱ اسفند پذیرای رای‌دهندگان باشند و به هیچ عنوان این اقدام با تاخیر صورت نگیرد.

به گزارش رادکانا،  علی‌محمد زنگانه امروز در جلسه بررسی تبلیغات انتخابات استان در حوزه شرق استان شامل شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه اظهار کرد: گلستان یکی از بی‌مشکل‌ترین استان‌های کشور در فرآیند انتخابات بوده است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات این دوره فضا کاملا رقابتی است، افزود: گلستان یکی از بی‌مشکل‌ترین استانهای کشور بوده و این نوید انتخاباتی با مشارکت بالا را می‌دهد.

استاندار گلستان بیان کرد: از تمامی سلیقه‌های سیاسی، اقوام، مذاهب در بین کاندیداها حضور دارند که نشان دهنده رقابتی بودن انتخابات است

زنگانه گفت: به تمام دست اندرکاران انتخابات که زمینه فضای رقابتی را فراهم کردند، تبریک می‌گویم و از آنان تقدیر می‌کنم، تلاش ما حفظ سلامت انتخابات در تمام فرآیندها بود و ۳۱۶ نفر به عنوان نامزد انتخابات معرفی شدند.

وی تاکید کرد: در تمام فرایند انتخابات تاکید شد هیچ یک از دست اندرکاران حق ندارند له یا علیه نامزدی ورود کنند، دادستانی‌های شهرستان‌ها و دستگاه قضا در فرایند انتخابات همراهی شایسته تقدیر داشته‌اند.

استاندار گلستان با بیان اینکه تلاش ما به صفر رساندن جرایم تبلیغاتی بوده است، گفت: خوشبختانه در این مسیر موفقیت‌های بزرگی به دست آمده است.

زنگانه با اشاره به اینکه تلاش کردیم عدالت در ارائه ظرفیت‌های تبلیغاتی به نامزدها رعایت شود، افزود: با خرید و فروش رای به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بطور قاطع و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: هدف ما از حضور در شهرستان‌ها قدردانی از زحمات هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی است، تمام شعبات اخذ رای موظفند راس ساعت ۸ صبح ۱۱ اسفند پذیرای رای‌دهندگان باشند و به هیچ عنوان این اقدام با تاخیر صورت نگیرد.

انتهای پیام/ک 


نظرات