08 اردیبهشت 1403 | ١٨ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206151

14 اسفند 1402 17:26

بازدید: 132

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار رادان؛

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ایادی داخلی و خارجی استکبار به دنبال ناکارآمدی نظام هستند.

به گزارش رادکانا، سردار احمدرضا رادان صبح امروز در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد اظهارداشت: امروز گروهی از جوانان غیور لباس خدمتگذاری را بر تن کردند تا پلیسی شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و با قدرت و صلابت در مقابل قانون گریزان و هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه بایستند.

وی افزود: فرزندان انتظامی با برخورد کریمانه پاسخگو نیازها و دغدغه‌های مردم در حوزه‌های انتظامی و امنیتی خواهند بود، البته امنیتی که توأم با آسایش و آرامش باشد و خدمتگزاری واقعی برای مردم باشند.

فرمانده کل انتظامی خاطر نشان کرد: از طرفی استکبار و ایادی داخلی و خارجی به دنبال این هستند تا امنیت را که یکی از مزیت‌های راهبردی کشور و انقلاب اسلامی است هدف قرار داده تا کارآمدی نظام را مخدوش کنند.

سردار رادان گفت: دهه فجر راهپیمایی ۲۲ بهمن، نیمه شعبان و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نشانه‌های اخیر بود که دشمن برای ایجاد ناامنی و مأیوس کردن مردم هرکاری کرد اما مردم فهیم کشور با حضور گسترده خود نقشه دشمن را نقش بر آب کرده و سربازان ولایت در انتظامی جمهوری اسلامی ایران با غیرت مجاهدانه در صحنه حضور یافته و امنیتی مطلوب را برقرار کردند.


انتهای پیام/ک


نظرات