08 اردیبهشت 1403 | ١٨ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206157

14 اسفند 1402 18:10

بازدید: 155

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

گروه‌های فلسطینی خواهان مشارکت «همه وجدان‌های بیدار در کمپین جهانی طوفان رمضان و سازماندهی تحصن و اعتصاب در سطح جهانی در همبستگی با غزه شدند».

به گزارش رادکانا، این گروه‌ها در بیانیه‌ای کمپین جهانی «طوفان رمضان» را اعلام کردند و خواستار مشارکت در آن شدند.

به نوشته روزنامه رای‌الیوم، گروه‌های فلسطینی امروز یکشنبه از تمامی وجدان‌های بیدار در سراسر جهان خواستند بزرگترین خیزش رسمی و مردمی را در سطح ملی، منطقه و جهان راه‌اندازی کنند.

این گروه‌ها بر لزوم حمایت از مساله فلسطین، اعمال فشار برای توقف جنگ غزه و شکست طرح‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

گروه‌های فلسطینی خواستار این شدند که «این خیزش شامل فعال کردن تحریم‌ها در همه اشکال آن، قطع تمام تدارکات اشغالگران و اعلام اعتصاب و تحصن در همه پایتخت‌ها و شهرها باشد.»

آنها در بیانیه خود بر حق مردم فلسطین برای آزادی و تعیین سرنوشت، بازگشت به سرزمین و خانه خود و تشکیل کشور مستقل با پایتختی قدس تاکید کردند.

این گروه‌ها اعلام کردند از محور مقاومت در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی و بیرون راندن آن از فلسطین حمایت می‌کنند و بر لزوم احیای مقاومت در همه اشکال آن در همه عرصه‌ها و جبهه‌ها تاکید کردند.

گروه‌های فلسطینی اعلام کردند رژیم صهیونیستی با شهرک‌سازی و حملات مستمر، کرانه باختری را هدف قرار می‌دهد، قدس را با طرح یهودی‌سازی، مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی و مسیحی را با هتک حرمت، یورش و ممانعت از اقامه نماز مورد هدف قرار می‌دهد.

در بیانیه گروه‌های فلسطینی به تبعیض نژادی و پاکسازی قومی علیه ملت فلسطین در اراضی اشغالی فلسطین، گسترش رژیم اشغالگر در کالبد امت عربی، اسلامی و سراسر جهان اشاره شده است.

وزیر میراث و گردشگری رژیم صهیونیستی روز جمعه مدعی شد باید اصطلاح ماه رمضان و ترس این رژیم از این ماه پاک شود.

اطلاعات امنیتی درز یافته نشان می‌دهد تل‌آویو به دلیل جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و محدودیت‌هایی که کابینه رژیم صهیونیستی قصد دارد درباره مسجدالاقصی اعمال کند، از انفجار وضعیت در قدس و کرانه باختری در ماه رمضان هراس دارد.


انتهای پیام/ک


نظرات