08 اردیبهشت 1403 | ١٨ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206160

14 اسفند 1402 18:14

بازدید: 171

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

ادامه خشم «بی‌بی»

منابع رسانه‌ای عبری از خشم شدید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به تصمیم عضو کابینه جنگ برای سفر به واشنگتن بدون هماهنگی با وی پرده برداشتند.

به گزارش رادکانا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره فاش کردند: تصمیم «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ برای سفر به واشنگتن یک طوفان سیاسی را در اسرائیل ایجاد کرده است.

شبکه عبری زبان آی۲۴ نیوز در این باره گزارش داد: اختلافاتی که در ماه‌های اخیر میان نتانیاهو و گانتس شکل علنی پیدا کرد، به نقطه جوش رسیده و نتانیاهو سفر گانتس را نقض پروتکل می‌داند.

منابع نزدیک به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این باره فاش کردند: نتانیاهو از برنامه‌های گانتس شوکه شده بود و در یک مکالمه تلفنی پرتنش او را سرزنش شدیدی کرد و به صراحت تاکید کرد که «اسرائیل فقط یک نخست‌وزیر دارد.»

طبق این گزارش، دفتر نتانیاهو به سفارت رژیم اشغالگر در واشنگتن دستور داده است که به درخواست این سفر رسیدگی نکرده و از «مایکل هرتزوگ» سفیر رژیم صهیونیستی خواسته است که از گانتس استقبال نکند و یا او را در جلساتش همراهی نکند.

علی‌رغم این خشم نتانیاهو اما دفتر گانتس برنامه سفر وی را اعلام کرده است. قرار است که گانتس در این سفر جنگ در غزه و مرز لبنان را با مقامات آمریکایی مورد بررسی قرار دهد.

عملیات «طوفان الاقصی» در ۱۵ مهرماه، سیستم امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی را به هم ریخته و به عقیده بسیاری از کارشناسان، این رژیم دیگر نخواهد توانست وضعیت گذشته را بازیابد.

تشدید اختلافات داخلی بین سران رژیم صهیونیستی درباره مقصران شکست از مقاومت فلسطین نیز بر دامنه تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی افزوده است و اغلب صهیونیست‌ها نتانیاهو را مقصر این شکست می‌دانند.


انتهای پیام/ک


نظرات