08 اردیبهشت 1403 | ١٨ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206163

14 اسفند 1402 18:20

بازدید: 178

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

لیبرمن:

وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» اعلام کرد که کابینه نتانیاهو به پایان راه رسیده است.

به گزارش رادکانا، روزنامه عبری‌زبان «معاریو» به نقل از آویگدور لیبرمن، وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» نوشت: ما باید به سمت برگزاری انتخابات زودهنگام قدم برداریم.

رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» همچنین تصریح کرد: این کابینه به پایان راه خود رسیده است و من انتظار دارم که بنی‌گانتس و اردوگاه رسمی آن را اعلام کنند.

با توجه به ناکامی رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف اعلام‌شده خود از جنگ، به ویژه نابودی حماس، لیبرمن تاکید کرد اسرائیلی‌ها در طول جنگ به مدت پنج ماه به این کابینه اعتماد کردند، اما این موضوع به پایان رسید.

این ناکامی‌های میدانی باعث افزایش اختلافات داخلی میان مقامات رژیم صهیونیستی در مورد بسیاری از پرونده‌ها و مسؤولیت‌ها همزمان با برگزاری تظاهرات در تل‌آویو برای انعقاد قرارداد مبادله اسرا شده است.

بنی گانتس، امروز (یکشنبه) به‌منظور برگزاری نشست‌هایی بدون هماهنگی نتانیاهو عازم واشنگتن شده است و این امر باعث افزایش اختلافات می‌شود.

در همین راستا، نائب‌رئیس شورای امنیت داخلی تاکید کرد که کابینه نتانیاهو دروغ می‌گوید و برای مشکلات صهیونیست‌ها نه در شمال و نه در جنوب راهکارهای نظامی وجود ندارد.


انتهای پیام/ک


نظرات