14 اردیبهشت 1403 | ٢٤ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 203679

28 تیر 1402 14:31

بازدید: 450

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه انتخابات زمینه ساز امنیت برای مردم ماست، متذکر شد: زمینه حضور حداکثری و انتخاب اصلح را در انتخابات پیش رو برای مردم فراهم کنیم.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا: سردار علی ملک شاهکوهی در جمع اقشار مختلف بسیج در مصلی کردکوی گفت: امروز دشمنان بواسطه فضای مجازی برای ضربه زدن به ما استفاده می کنند بنابراین برای مقابله با توطئه های دشمنان این فضا را باید بیش از پیش تقویت کنیم.

وی افزود: فضای مجازی و فضای دیجیتال امروزه در همه ابعاد زندگی مردم رسوخ پیدا کرده و به نوعی با فضای حقیقی گره خورده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید براینکه فضای مجازی باید مورد توجه جدی والدین قرار گیرد، متذکر شد: فضای مجازی باعث ایجاد فاصله بین اعضای خانواده شده است.

سردار ملک تصریح کرد: ضرورت نقش آفرینی و کنش گری در فضای مجازی امروز یکی از ضروریات کشور است که در دستور کار بسیج قرار دارد.

وی اظهار کرد: قرارگاه های جهاد تبیین باید خانه به خانه و پایگاه به پایگاه شکل بگیرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: جهاد تبیین از راه‌های مقابله با فتنه و جنگ نرم دشمن است که باید به عنوان مهم ترین رسالت رسانه مدنظر قرار گیرد.

سردار ملک اظهار کرد: دشمن در حوزه‌های شناختی، رسانه‌ای و فضای مجازی علیه ایران اسلامی جنگ راه انداخته که در این کارزار هم مثل سال‌های دفاع مقدس باید پیروز میدان باشیم.

وی افزود: آینده جمهوری اسلامی، درخشان است و دشمن می داند که با حضور هوشمندانه سپاه و بصیرت مردم موفق نخواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه انتخابات زمینه ساز امنیت برای مردم ماست، متذکر شد: زمینه حضور حداکثری و انتخاب اصلح را در انتخابات پیش رو برای مردم فراهم کنیم.

سردار ملک شاهکوهی بیان کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری است.

وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات، بنا به فرموده رهبرمعظم انقلاب یکی از واجبات دینی است که با اتحاد مردم کشور یک رخداد باعظمت رقم خواهد خورد.

انتهای خبر/


نظرات