21 اردیبهشت 1403 | ٢ ذو القعدة ١٤٤٥

شناسه: 206275

08 اردیبهشت 1403 22:35

بازدید: 80

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردکوی:

حجت‌الاسلام میثم سلمان پور گفت: استاد فرزانه مرتضی مطهری، شهید جهاد تبیین و جنگ شناختی بود که در هجوم اقیانوس شبهات، با بصیرت کامل پاسخی منطقی و درخور و از روی شناخت نسبت آن شبهه ارائه می‌کرد.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا، حجت‌الاسلام میثم سلمان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردکوی در مصاحبه با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم و عقيدتی سياسی در سپاه گفت: شهید مطهری جایگاه ویژه‌ای در سازماندهی نظام اسلامی در قالب برنامه‌های محتوایی و قوانین بالادستی مثل قانون اساسی داشتند.

 

وی افزود: معلمان و مربیان باید مانند نورافکن عمل نمایند تا جامعه دچار گمراهی و تباهی نشود و با تببین دستاوردهای و ارزش‌های این نظام الهی نسل جوان با بصیرت و انقلابی تربیت کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کردکوی شناخت و آگاهی کامل از شبهات و تأثیر نپذیرفتن از آن را از ویژگی‌های بصیرتی شهید مطهری در جهاد تبین برشمرد و گفت: استاد فرزانه مرتضی مطهری، شهید جهاد تبیین و جنگ شناختی بود که درهجوم اقیانوس شبهات،با بصیرت کامل پاسخی منطقی و درخور و از روی شناخت نسبت آن شبهه ارائه می‌کرد.

 

حجت‌الاسلام سلمان پور با اشاره به شاخصه‌ها و وظایف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران افزود: تعمیق رواج معارف، روحیه و عمل انقلابی و جهادی یکی از این وظایف است چرا که سپاه نمی‌تواند بدون تفکر جهادی به اهداف و مأموریت خود برسد.

 

وی به دیگر اهداف این مجموعه اشاره کردو گفت: ارتقا و تعمیق معرفت و بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی، رواج اندیشه،ارزش‌ها، نمادها و سبک زندگی اسلامی چه درقالب فردی چه اجتماعی، پاسداری وصیانت ازهویت فردی و سازمانی و تعیین مکتب انقلابی از سپاه در جامعه از دیگر وظایف و اهداف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

انتهای پیام/ک


نظرات