14 اردیبهشت 1403 | ٢٤ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 204268

06 مهر 1402 17:15

بازدید: 207

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما در دفاع مقدس وحدت واقعی همه اقوام و مذاهب را در جنگ نابرابر و تمام‌عیاری که جهان علیه ما به راه انداخته بود دیدیم که بر اساس آیه شریفه " واعتصمو بحبل الله جمیعاً و لاتفرقو" بود.

به گزارش رادکانا، حسین معروفی در اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی گنبدکاووس: هفته وحدت مرکز ثقل جهان اسلام و ایران اسلامی است که تدبیر و اندیشه باند امام و دوراندیشی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برای وحدت جهان اسلام حول ام القرای آن جزو تصمیمات معجزه‌آسای انقلاب اسلامی است

 وی افزود: سه مؤلفه ایمان واقعی به خداوند، وحدت واقعی و حقیقی و مدیریت صحیح اسلامی منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد و در ادامه نیز با اتکا به همین نگاه منجر پیروزی‌های جبهه مقاومت شد.

 معروفی اظهار داشت: ما در دفاع مقدس وحدت واقعی همه اقوام و مذاهب را در جنگ نابرابر و تمام‌عیاری که جهان علیه ما به راه انداخته بود دیدیم که بر اساس آیه شریفه " واعتصمو بحبل الله جمیعاً و لاتفرقو" بود.

 معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: نتیجه وحدت تولید قدرت است و اگر متحد نباشیم، امنیتی نخواهیم داشت و زمانی که امنیت در کار نباشد تمام زندگی، اقتصاد، معیشت و آسایش مردم آسیب خواهید دید پس اگر وحدت وجود نداشته باشد، آسایشی در کار نخواهد بود.

 این مقام مسئول اذعان داشت: ایجاد تفرقه و انشقاق قومی مذهبی یکی از اصلی‌ترین نقشه‌های شوم دشمن برای ضربه‌زدن به ایران اسلامی است؛ اما کور خوانده‌اند و این نیز جزو خطای محاسباتی دشمن و به دلیل عدم شناخت صحیح ملت بزرگ ایران است.

 وی تصریح کرد: در دوران نهضت اسلامی پیش از انقلاب در دهه ۴۰ و دهه ۵۰ همه اقوام و مذاهب به ندای انقلابی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و با پیروزی انقلاب اسلامی نیز اکثریت قاطع مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رای " آری " دادند.

 معروفی خاطرنشان کرد: در همین استان گلستان بیش از ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس اهل‌سنت نشان‌دهنده عشق و علاقه برادران اهل‌سنت این استان و سند افتخار اقوام و مذاهب گلستانی است و بر همین اساس می‌گوییم گلستان نماد وحدت اقوام و مذاهب است.

 معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از حماقت‌های بزرگ دشمن به شهادت رساندن سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود؛ زیرا گمان کردند با خاموش‌کردن قلب شهید سلیمانی قلب تپنده مقاومت خاموش می‌شود غافل از اینکه یک قلب را زدند اما ۸۰ میلیون قلب به قلب تپنده مقاومت اضافه شد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران یک امت هوشمند است و برای هوشمندی این مردم ما باید از خداوند متعال شاکر و سپاسگزار باشیم؛ زیرا هرجا دشمنان تهدید کردند و فتنه‌ای ایجاد کردند ملت پرشورتر به صحنه آمد و حماسه خلق کرد.

 انتهای پیام/پ-ک

منبع خبر : رادکانا

نظرات