13 اردیبهشت 1403 | ٢٣ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206066

18 بهمن 1402 08:27

بازدید: 210

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دادستان مرکز استان خبر داد:

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به کشف فسادهای مالی زیادی در مجموعه شهرداری این شهر گفت: هدررفت منابع عمومی در شهرداری گرگان زیاد است.

به گزارش سرویس حوادث رادکانا: محمود اسپانلو در نشست خبری با اصحاب رسانه در گرگان گفت: به سبب کشف فسادهای مالی متعدد در شهرداری گرگان حساسیت بالایی در این بخش اعمال می‌کنیم و نظارت‌ها بر مجموعه مدیریت شهری را افزایش داده‌ایم.
 
 وی ادامه داد: هدردادن منابع عمومی در شهرداری گرگان زیاد است و شاهد برخی هزینه‌کردها و فعالیت‌های غیر اولویت‌دار در این مجموعه هستیم.
 
 وی گفت: خوشبختانه شاهد برخی رویکردهای مطلوب در مجموعه شهرداری گرگان هستیم که از آن جمله می‌توان به موضوع اختصاص ۱۳ میلیارد تومان برای احداث کمپ بازتوانی معتادان متجاهر و همچنین احداث مرکز کاهش آسیب‌های اجتماعی شوق زندگی در گرگان اشاره کرد.
 
 اسپانلو ادامه داد: چند پرونده مهم در دادسرای مرکز استان در دست پیگیری است و تلاش داریم تا پایان سال این پرونده‌ها به نتیجه برسد.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: پرونده قاچاق سازمان‌یافته آرد، پرونده جعل مدارک دانشگاهی و قاچاق ۶۰ دستگاه لندکروز از جمله پرونده‌هایی که تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید.

 اسپانلو گفت: در پرونده مدارک جعلی شاهد آن هستیم که متأسفانه برای مدیران شاغل در دستگاه‌های اجرایی؛ از این مسیر موفق به دریافت مدرک شده‌اند.

وی ادامه داد: حقوق و مزایای افرادی از طریق غیرقانونی این مدارک تحصیلی را اخذ کرده‌اند بر مبنای همین مدارک در حال پرداخت است که تلاش داریم که حقوق بیت‌المال تضییع نشود.
 
 وی گفت از همه مدیرانی که در راستای توسعه استان و رفع تنگناهای مردم از ظرفیت‌های قانونی استفاده حداکثری می‌کنند حمایت می‌کنیم؛ مدیرانی که در راستای خدمت مطلوب‌تر به مردم مبادرت به خم‌کردن قانون می‌کنند، حمایت می‌کنیم.

اسپانلو گفت: در راستای سلامت اداری از همه پتانسیل‌های نظارتی استفاده می‌کنیم وبا کوچک‌ترین جرائم مالی؛ مانند رشوه به جد برخورد خواهیم کرد.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات