09 اردیبهشت 1403 | ١٩ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206096

30 بهمن 1402 10:44

بازدید: 147

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گلستان:

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گلستان گفت: گلستان یکی از استان‌های نمونه در مشارکت سیاسی محسوب می‌شود که دستیابی به این جایگاه در سایه وحدت و برادری اقوام و مذاهب به دست آمده است.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا: حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در گفتگوی ویژه «نوبت انتخاب» اظهار کرد: در روز ۱۱ اسفند دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود و مردم در این روز مهم سرنوشت خودشان و انقلاب اسلامی را رقم می‌زنند.

وی اسفند ماه امسال را برگ دیگری از بهار سیاسی جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: بعد از گذشت ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی همچنان شاهدیم که مردم پای کار انقلاب اسلامی هستند و حضور موثر دارند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگدان تاکید کرد: یکی از جلوه‌های حضور مردم انتخابات است اگر چنانچه حضور مردم کمرنگ باشد طبعاً دشمن خیلی امیدوار می‌شود.

طاهری با اشاره به دشمنی‌های بی‌امان معاندان به انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انواع و اقسام فتنه‌ها، تهدیدها، تحریم‌ها و تهاجمات را برای آسیب رساندن به نظام اسلامی به کار بستند که الحمدلله موفق نشدند.

وی توضیح داد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند به نظام اسلامی آسیب برسانند راهش این است که پشتیبانی مردمی از این نظام گرفته شود به همین دلیل شاهد هستیم هجمه تبلیغاتی از ناحیه دشمنان صورت می‌گیرد تا مردم را در این آزمون بزرگ انتخابات دلسرد کنند و این تصور به وجود آید که حضور ما در انتخابات برای آینده نتیجه‌ای ندارد.

طاهری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: اگر قرار باشد مشکلاتی که در جامعه است برطرف شود راهش انتخابات است بنابراین ما این توقع را داریم مردم همچنان که در گذشته در انتخابات‌ها حضور پیدا می‌کردند و همچنان که در چند روز گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور چشمگیری داشتند در انتخابات ۱۱ اسفند هم مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه یأس دشمنان و امیدآفرینی دوستداران انقلاب اسلامی می‌شود، افزود: مردم با آمدن پای صندوق‌های رأی بار دیگر دشمنان را ناامید و دوستان ما را در سراسر جهان امیدوار کنند قطعا انتخاب درست آنها نتیجه‌اش آینده روشن و ایران قوی است.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات