14 اردیبهشت 1403 | ٢٤ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206125

11 اسفند 1402 08:45

بازدید: 71

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پایتخت اقوام تجلی «مردم میدان» شد؛

یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ نفر از مردم گلستان واجد شرایط شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند تا ایران قوی را با مشارکت حداکثری رقم بزنند.

به گزارش رادکانا، نوبت انتخاب در یازدهم اسفند از راه رسید تا یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ نفر از مردم گلستان واجد شرایط شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری سرنوشت خود را با انتخاب خودشان تعیین کنند و ایران قوی را با مشارکت حداکثری رقم بزنند.

در حقیقت مردم پیروز این میدان سیاسی خواهند بود و حماسه حضور آنها جلوه‌ای از وحدت و همدلی را در منظر جهانیان به تصویر می‌کشد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ گلستانی واجد شرایط شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند هستند که از این تعداد واجد شرایط انتخابات ۷۱۷ هزار و ۷۷۶ نفر مرد و ۷۱۵ هزار و ۵۵۳ نفر هم از بانوان هستند.

سید علی مهاجر با اشاره به اینکه هزار و ۲۰۹ شعبه اخذ رأی در گلستان پیش‌بینی شده است، افزود: حدود ۵۰ درصد شعبه‌ها معادل ۶۰۶ شعبه در مساجد و حسینیه‌ها مستقر شده‌اند.

وی تعداد رای‌اولی‌های گلستان را قابل توجه خواند و بیان کرد: ۷۹ هزار و ۳۹۵ نفر برای نخستین بار می‌توانند در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: تعداد ۴۸۶ شعبه در مسجد، ۳۶ شعبه در ادارات، ۹ شعبه در اماکن درمانی، ۱۰۰ شعبه در حسینیه، ۱۶ شعبه در دانشگاه، هشت شعبه در فرهنگ‌سراها، ۵۰۶ شعبه در مدرسه، یک شعبه در کلیسا، ۴۷ شعبه در سایر اماکن مستقر شده‌اند.

مهاجر با اشاره به اینکه تعداد ۳۱۶ نفر در گلستان نامزد ورود به مجلس هستند، افزود: مردم باید هفت نماینده خود را برای دوره دوازدهم فعالیت مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند و از بین سه کاندیدا مجلس شورای خبرگان رهبری نیز دو نماینده از گلستان منتخب شود.

انتهای خبر/ک


نظرات