09 اردیبهشت 1403 | ١٩ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206139

13 اسفند 1402 23:23

بازدید: 96

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه کردکوی خبر داد:

سرهنگ مهدی اصحابی فرمانده سپاه کردکوی در مصاحبه با خبرنگار ما گفت : امروز یکشنبه ۱۳ اسفند تعداد ۱۰۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی مساجد و محلات شهرستان به سوی مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش رادکانا،سرهنگ مهدی اصحابی فرمانده سپاه کردکوی در مصاحبه با خبرنگار ما گفت : امروزیکشنبه ۱۳ اسفند تعداد ۱۰۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی مساجد و محلات شهرستان در قالب دو دستگاه اتوبوس و چند سواری به سوی مناطق عملیاتی جنوب کشور دیار ایثار و مقاومت اعزام شدند.

 

فرمانده سپاه کردکوی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس اردوهای راهیان نور است گفت: اردوی راهیان نور بستری را برای انتقال حماسه‌ها و رویدادهای هویت ساز برای نسل نوجوان و جوان فراهم کرده و طی این سال ها به عنوان یک فناوری ، برکات فراوان داشته است.

 

سرهنگ مهدی اصحابی افزود: هرساله شاهد افزایش اعزام ها و استقبال مردم از اردوهای راهیان نور هستیم و حضور نوجوانان و جوانان در این اردوها بسیار چشمگیر است و این نشان دهنده جذابیت و پویایی مکتب ایثار و شهادت و شوق و اشتیاق نسل جدید برای آشنایی با حماسه های دفاع مقدس است.

 

وی عنوان کرد: اردوهای راهیان نور نسل جدید را با رموز موفقیت ملت ایران در دفاع مقدس آشنا می سازد و فرهنگ ما می توانیم که از لازمه های حرکت در گام دوم و پیشرفت است را به خوبی برای جوانان نهادینه سازی می کند.

 

در پایان گفت: کاروان راهیان نوراعزامی از شهرستان کردکوی از یادمان شهدای گمنام اندیمشک،فتح‌المبین، فکه ،کانال کمیل،دهلاویه،اروندکنار،شلمچه،طلاییه، هویزه،معراج‌الشهدای اهواز،امامزاده دانیال شوش،حرم مطهر حضرت معصومه(س) بازدید خواهند داشت.

 

انتهای خبر/


نظرات