11 اردیبهشت 1403 | ٢١ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206211

29 فروردین 1403 12:56

بازدید: 31

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: دنیا پس از عملیات غرورآفرین وعده صادق از پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران متحیر ماند.

به گزارش رادکانا، علی‌محمد زنگانه صبح امروز در آیین گرامیداشت روز ۲۹ فروردین و رژه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: تشکر رهبر انقلاب از ارتش در سیل گلستان نشانه از تحقق شعار «ارتش فدای ملت» است.

 استاندار گلستان ادامه داد: آمادگی بالای تیپ به‌منظور پاسخگویی به هرگونه تعرض قابل ستودن است و انجام مأموریت‌های مختلف از جمله بیمارستان صحرایی در مراکز کم‌برخوردار قابل‌ستایش و نشانه از توجه ارتش به مناطق محروم دارد.

 زنگانه بیان کرد: پس از عملیات «وعده صادق» موازنه قدرت تغییر کرد و رژیم صهیونیستی تنبیه شد، پس از عملیات غرورآفرین دنیا در شگفت از پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

 وی افزود: شاهد بودیم که بیش از ۱۰۰ پهپاد و موشک کروز به دشمن زبون شلیک شد و با وجود همه ادعا هیچ یک از سامانه‌ها و سپرهای موشکی نتوانست مانع از اصابت این پرتابه‌ها به اهداف شود.

 استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در مرکز سرزمین‌های اشغالی مرکز اطلاعاتی آنها و همچنین آشیانه هواپیماهای پیشرفته رزیم صهیونیستی در این حمله موشکی در هم کوبیده شد.

 زنگانه افزود: این عملیات هشدار به دشمن خبیث صهیونیستی است که اگر دست از پا خطا کند موشک‌های جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو است و جمهوری اسلامی می‌تواند مراکز حساس مثل مرکز تولید سلاح هسته‌ای آنها را هدف قرار دهد.

 وی خاطرنشان کرد: اقدام جمهوری اسلامی ایران با عملیات «وعده صادق» حمله نبود و یک دفاع مشروع بود آنها به کنسولگری ما حمله کردند که به منزله حمله به خاک کشور است و به دنبال آن این عملیات و دفاع مشروع بر اساس قوانین بین‌المللی اتفاق افتاد.

 استاندار گلستان بیان کرد: در افکار عمومی دنیا محبوبیت رهبر عزیز ما در اوج خود رسیده و شادی و آرامش مردم فلسطین که بیش از ۱۹۰ روز تحت‌فشار عملیات رژیم صهیونیستی بود را شاهد هستیم.

 انتهای خبر/


نظرات