11 اردیبهشت 1403 | ٢١ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206213

29 فروردین 1403 12:59

بازدید: 40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان:

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان گفت: امروز به عنوان یک سرباز اعلام می‌کنم نیروهای مسلح یکی از قدرتمندترین نیروهای انتظامی و نظامی دنیا است و این را در وعده صادق نشان دادیم.

به گزارش رادکانا، حمید حیدری صبح امروز در آیین گرامیداشت روز ۲۹ فروردین و رژه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: دهه ارتش از ۲۱ فروردین مصادف با شهادت شهید صیاد و شهید قرنی نخستین فرمانده ستاد مشترک نیروی مسلح ختم می‌شود.

باتدبیر امام (ره) روز ارتش نام‌گذاری شد و اثرات آن را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

زمامی که مسئله انحلال سازمان‌های وابسته به شاهنشاهی مطرح شد یکی از ارگان‌ها ارتش بود و بسیاری بیان می‌کردند که باتوجه‌به فرار فرماندهان ارتش دیگر این ارتش کارایی ندارند.

بدنه ارتش انقلابی بود و در کنار مردم در صف تظاهرات در کنار مردم ایستاده بودند؛ ولی امام (ره) تصمیم مدبرانه‌ای را گرفتند و اثرات آن را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

هشت سال دفاع مقدس بااقتدار نیروهای مسلح و بسیج مردمی شاهد آن بودیم که حتی یک وجب از این خاک در تصرف دشمن در نیامد.

امروز به‌عنوان یک سرباز اعلام می‌کنم نیروهای مسلح یکی از قدرتمندترین نیروهای انتظامی و نظامی دنیا است و این را در وعده صادق نشان دادیم.

مردم ما به این نتیجه رسیدند که ما حرف نمی‌زنیم و عمل می‌کنیم و اگر کسی بخواهد گوشه چشمی به کشور داشته باشند سیلی محکمی به آن خواهیم زد.

انتهای خبر/


نظرات