12 اردیبهشت 1403 | ٢٢ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206219

29 فروردین 1403 13:22

بازدید: 26

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سازمان ملل:

سخنگوی سازمان ملل درباره تنش میان ایران و اسرائیل با تاکید بر اینکه دبیرکل سازمان ملل خواستار خویشتنداری همه طرف ها است، گفت: آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل خواستار کاهش فوری تنش ها در منطقه و بازگشت صلح در خاورمیانه است.

به گزارش رادکانا،استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص گزارش ها درباره تنش میان اسرائیل و ایران گفت: دبیرکل سازمان ملل بازهم همه طرف ها را به خویشتن داری دعوت می کند. ما نمی خواهیم شاهد یک چرخه دیگر خشونت و انتقام جویی در منطقه باشیم. این سیاستی نیست که به صلح می رسد.

سخنگوی سازمان ملل ادامه داد: دبیرکل سازمان ملل روز گذشته با حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه ایران تلفنی گفتگو کرد. او اظهارات خود در شورای امنیت در زمینه عملیات نظامی علیه اهداف نظامی در اسرائیل و حمله مسلحانه علیه تاسیاست دیپلماتیک ایران در دمشق را تکرار کرد. دبیرکل سازمان ملل خواستار کاهش فوری تنش ها در منطقه و بازگشت صلح در خاورمیانه شد.

دوجاریک ادامه داد: دبیرکل سازمان ملل از طریق کانال های مختلف با رئیس جمهور اسرائیل در ارتباط بوده و مقامات سازمان ملل به صورت منظم با مقامات اسرائیلی در ارتباط هستند.

 


انتهای پیام/ک


نظرات