11 اردیبهشت 1403 | ٢١ شوّال ١٤٤٥

شناسه: 206232

29 فروردین 1403 13:57

بازدید: 50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امیر حیدری:

فرمانده نیروی زمین ارتش گفت: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

به گزارش رادکانا؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه ارتش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال های اخیر در خود داشته است، اظهار کرد: ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون چنین نیروی زمینی‌ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده‌ایم.

وی افزود: نیروی زمینی  تسلیحاتی را وارد نیرو کرده که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

امیر حیدری درباره عملیات «وعده صادق» گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند، مماشات نخواهد کرد، گفت: ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

فرمانده نیروی زمین ارتش در پایان گفت: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند  و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

انتهای پیام/ک


نظرات